دختر زیبایی را دیدم که تن فروش بود.
 
مطالب بامزه و خنده دار ⎝⓿⏝⓿⎠ ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . سوتی ها بامزه.چرت و پرت،..
مطالب بامزه و خنده دار
 
 
پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب: دختر زیبایی را دیدم که تن فروش بود, , :: 1:3 ::  نويسنده : امیرعلی


دختر زیبایی را دیدم که تن فروش بود.
خیلی ها بی تابانه توی صف در انتظار بودند
من هم بی اختیار رفتم تو صف...
جلو که رسیدم دیدم تنش،تن ماهی جنوبه سه تا خریدم;)
تو روح هر چی آدم منحرف و کج ذهنه واقعا



نظرات شما عزیزان:

پرنیان
ساعت19:19---10 مرداد 1393
خیلی بی مزه ایی میدونی چه فکرایی کردم خودم باورم نمیشه
پاسخ: مثلا چه فکرایی کردی ؟


hani khoshgele
ساعت11:41---29 اسفند 1392
Tekrariiiiiii
پاسخ: خودم میدونم ولی قشنگ بود ک گذاشتمش


نگین
ساعت9:39---29 اسفند 1392
هههههههههه با حال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


كليه مطالب طنز ميباشد . قصد ما نشوندن خنده بر لب های شماست و اينجا همه چيز داريم جز توهين به كسي و سياست. یا حق
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب بامزه و خنده دار ، اعتراف هاي بامزه .خاطرات با مزه . س و آدرس sooti.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 424
بازدید دیروز : 1303
بازدید هفته : 424
بازدید ماه : 5488
بازدید کل : 194679
تعداد مطالب : 2312
تعداد نظرات : 5740
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما
تماس با ما